מיתוג המשרד – חלק בלתי נפרד מעיצוב המשרד

למיתוג המשרד, במסגרת תכנון ועיצוב המשרד וסביבות עבודה יש חשיבותו רבה. חשיבותו העיקרית של מיתוג המשרד נעוצה במיצוב הארגון, והעסק מול העובדים, האורחים והלקוחות המבקרים.
כדי להשיג עיצוב משרד ייחודי ומבודל, מעצבי סטודיו  T+R  צריכים להיות יצירתיים ולהציג קונספט מעניין של מיתוג משרד שהולם את רוח הארגון,  משתלב באופן הרמוני עם עיצוב המשרד ואיננו משתלט מעיק או יוצר תחושת "פרסום מטעם".

webpalsnew10
מיתוג משרד במינון הנכון הוא המפתח להצלחה בתהליך העיצוב כולו. כשמיתוג המשרד משתלב באופן טבעי ומאוזן בעיצוב המשרד, נוצר הקסם: תחושת גאווה של צוות העובדים והנהלה. מיתוג משרד נכון מייחד ומדגיש את הבידול של סביבת העבודה, ומחזק את תחושת הנאמנות של העובדים לארגון.
כשעיצוב משרדים כולל התייחסות מקצועית לכל מה שנוגע למיתוג המשרד, גם אורחים ומבקרים ירגישו מיד את החיבור והזיקה למותג, ותיוצר תחושת זהות מותגית חזקה.

תהליך מיתוג משרדים
תהליך מיתוג (branding) המשרד, הוא תהליך עיצוב אסטרטגי שבו אישיות העסק באה לידי ביטוי כבר בקבלת הפנים למשרד, וממשיכה להיות מורגשת גם שפינות אוירה, בחדרי הישיבות, בקפטריה ובאזורי המפגש והחוויה.
במסגרת תהליך מיתוג המשרדים, סטודיו T+R בשיתוף ההנהלה או מחלקת המרקטינג מחליטים אילו מערכי המותג הרצויים יש להבליט בעיצוב המשרד. זה יכול לבוא לידי ביטוי במסרים תדמיתיים, בסימנים ובמאפיינים ויזואליים ומילוליים שאמורים לבטא 'ערכים' אלה בפינות המתאימות בחלל.
מיתוג משרדים לא מסתפק בטיפול בלוגו בכניסה למשרדים, אלא בעיצוב ומיתוג יצירתי של הארגון בחללים נוספים, ציבוריים או פרטיים שיביעו את הערכים והרעיונות בשפת המותג. שפת המותג: סוג האותיות הצבעים, הצורות, הטקסטורות, אפילו הצלילים וכל מאפיין חושי אחר יבוא לידי ביטוי בעיצוב ומיתוג המשרד.
מיתוג המשרד הוא חלק בלתי ניפרד מעיצוב 'חווית המותג', מתוך כוונה לייצר בחלל ערך ייחודי, מבודל ומובחן, נתפס וזכיר.

כחלק מתהליך עיצוב המשרד בשלב זה נבחר באלמנטים דקורטיביים מוגדרים שיבליטו את הבידול, המיקוד, המיצוב והערך המוסף (ה-USP) של המותג, כחלק מאפיון סביבת העבודה, אישיות המותג וערכיו.

webpals_008
זהות מותגית בעיצוב המשרד
עיצוב הזהות המותגית (Brand ID) בסביבת העסק, כוללת את המאפיינים של המותג שאמורים לשקף את ערכו וייחודו בחלל. זהות מותגית בחלל תכלול את ההופעה של שמו של העסק, ה לוגו, המוצרים והשירותים שהעסק מספק, הסלוגן הצבעים ושפת המותג.

המטרה של מיתוג המשרד היא ליצור יתרון תחרותי גם בסביבת בעבודה שמעוצבת באופן ייחודי שקשה לחקות, שמרגש כל פעם מחדש, ושגרום לעובדים גאווה ושייכות, עם העדפה ברורה, ושמחה להגיע מדי בוקר למשרד.

מודעות פרסומת

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s