חברות הייטק מחוברות לקהילה המקומית

חברות הייטק עושות מאמץ מודע ליצור קשרים אישיים ומשמעותיים יותר של הארגון מול הקהילה, ובעיקר מול הקהילה שהן משרתות. עבור חברות רבות, הפוקוס השתנה מ "טביעת אצבע" גלובלית לטביעת אצבע עם זיקה לחיבור מקומי.

חברות הייטק יוצרות תחושה של תרומה לקהילה באמצעות חוויות משותפות וחללים משותפים, על ידי התחברות ברמה המקומית, לקהילה.

ר

במהלך העשור האחרון, חלה צמיחה משמעותית בנושא לקיחת האחריות החברתית עי ארגונים מובילים וחברות הייטק מצליחות. תהא אשר תהא המוטיבציה של הארגון, נושא המעורבות של העובד בקהילה, החיבור למותג, לחלל או פשוט לכוונות אלטרואיסטיות – חברות יודעות לראות את הערך הגבוה של ביצוע מעשים טובים ומתמקדות לכן בפעילות שמטרתה מעורבות חברתית שהולכת דווקא לרמה המקומית.
חברות הייטק שואפות לספק לעובדים את החיבורים האנושיים והרצון לתת שאנשים מחפשים.

בעולם הטכנולוגי שלנו שמשתנה במהירות מדי יום, רבים חשים תחושה של ניתוק ובידוד. מיליוני אנשים בוחרים לחיות בערים (2.6 מיליארד הודעות אימייל נשלחות לכל העולם, 300 מיליון תמונות בפייסבוק מועלות ביום, 350,000 ציוצים חדשים לדקה) כל אלו גורמים לרצון שלנו ליצור קשרים אמיתיים, ומשמעותיים, לעתים קרובות באמצעות פעילות ומעורבות בקהילות מקומיות, בנושאים מגוונים כאמנות, מזון או מוסיקה.

במשרדי אדובי בסן חוזה, גויס אמן מקומי ליצירת האיקון A של החברה באמצעות ארגזי פירות מקומיים, כמחווה של כבוד להיסטוריה החקלאית של העיר.

2

על פי מחקר , 86% מהחברות האמריקאיות מאמינות כי העובדים מצפים מהארגון שיספק להם הזדמנויות לתרום לקהילה. בנוסף, על פי מחקרים וסקרים, עולה שמציאת משמעות ותכלית במקום העבודה חשובה לכל העובדים בכל הדורות.
חברות הייטק מגיבות לכך בהשקעה מוגברת בכל מה שקשור לנושא הרווחה, והאחריות החברתית ומעורבות הארגון בקהילה.
אהו רואים זאת בהרתמות התחברות ובתרומה של ארגונים לפעילויות ברמה המקומית: חברות הייטק יוצרות תחושה של קהילה באמצעות חוויות משותפות והקצאת חללים משותפים לטובת המפגשים הללו במקום העבודה. אמנים מקומיים, יצרנים ועסקים יכולים להגיע ולספק תובנות ייחודיות לארגון. את ההשפעה של השקעה ניתן להרגיש בצורה משמעותית יותר ויותר.

והתוצאה ? חברות הייטק מחזקות את שמן הטוב והמוניטין שלהן כחברות נדיבות, ופועל יוצא מכך הוא נאמנות של העובדים ומשיכת כישרונות צעירים לארגון

מודעות פרסומת

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s