5 טיפים למשרדי מרשים יותר

אנשים מגיבים טוב יותר לסביבה מקצועית. כמו שטבעי לשפוט ספר על פי העטיפה שלו, ומתנה לפי האריזה, חברה שפועלת בחדרון עלוב, בבניין נטוש, לא תיראי אטרקטיבית כשהמתחרה שפועל במרכז העיר בבניין חדיש. מִלְבַד בחירת הלוקיישן הנכון, הנה כמה טיפים, שיעזרו לכם להפוך את החלל ליותר מרשים:
1. קבלת קהל:

intango_001-custom
עיצוב משרדים לאינטנגו רמת החיל T+R studio

דבר ראשון שלקוח יבחין בו, עוד לפני כניסתו לחלל המשרד שלך, הוא המיקום של המבנה. דברים חשובים נוספים נוגעים לשירותי ניקיון, אבטחה, עובדות קבלה מקצועיות, רמת חדרי הישיבות ושאר המתקנים, כולל גישה לאינטרנט במהירות גבוהה.

2 מסכים ומיתוג קירות:

intango_009-custom
עיצוב משרד רמת החיל T+R studio

טלוויזיות HD התאמת דקורציה לקירות: תמונות ותוכן אינפורמטיבי רלוונטי בגרפיקה נעימה- הן דרכים נהדרות להוסיף תוכן ועניין בחלל.

מסכים גדולים יותר ויצירות אמנות בדרך כלל מרשימים יותר, אז אל תהססו להשקיע במסך גדול בלובי – זה יכול לעשות הרבה רושם וגם נוח ונעים לאורחים ומבקרים בזמן שהם ממתינים לפגישה. מספר טלוויזיות הכרחי כשיש לובי שמשתרע על חלל גדול במרחָב. עם זאת, חשוב שלא להעמיס יותר מדי על העין של המבקר מיד עם כניסתו לחלל.

3. עיצוב אוירה:

intango_006-custom
רהוט ועיצוב משרד ע"י T+Rstudio

ברגע שיש לוקיישן טוב, בניין, וקירות דקורטיביים, הגיע זמן להתמקד גם בסידור הרהיטים ועיצוב פנים במשרד. מאד מאתגר לבוא עם חלל שיש לעצב מאפס. כדאי לגייס למשימה מעצבי פנים, עם ניסיון במשרדים שמתמחים בעיצוב סביבות עבודה. נושאים שיש לטפל בהם במסגרת עיצוב מדרדים נוגעים לשימוש נכון שתכנון החלל כך שמנוצלת התאורה הטבעית, ומתוכננת התאורה התומכת (פנימית). אפשר לתכנן את העיצוב ע"פי כללי פנג שואי למשרדים, עסקים וארגונים מצליחים. גורם חשוב נוסף שיש להביא בחשבון, ניתן לשנות את המראה של החלל כולו והוכח שיש לעיצוב המשרד מחדש גם השפעה על מצב הרוח הכללי בסביבת העבודה.

2. מראה פתוח וחידוש ריצפה:

insepction_002
עיצוב משרדי הייטק ע"י T+Rstudio

לפעמים צפיפות במרחב , עומס של רהיטים ואבזרים יכול לגרום לחלל להיראות הרבה יותר קטן ממה שהוא באמת. דרך מצוינת לגרום למשרד להראות יותר מקצועי זה להוריד את העומס עי החלפת הרצפה לכזו שתעניק מראה אחיד, ומרשים, עם קבלת פנים בלובי מרווח ואיכותי כבר בכניסה.
למשל כדאי לשקול להתקין פרקט חדש, ובכך ליצור מראה מרשים יותר כבר מהכניסה ללובי-הבניין. כניסת אורח או מבקר, ישר לחדר עם שטיח דחוס בהדפס עמוס נותן רושם עלוב.
התחושה של האורח צריכה להיות שהוא נכנס לחלל פתוח ואוורירי, עם מרחב ריצפה אלגנטי. זה יכול להיות חיפוי באריח אלגנטי של קרמיקה או פרקט מרשים.
5. עכשיו כנס לנעלים של האורח שלך

insepction_003
עיצוב משרדים T+Rstudio

בסופו של דבר לא קל להביט באובייקטיביות על המשרד שאתה רואה כל יום.
נסה לאפס המבט והדעה הקדומה, שיש לך על חלל המשרד שלך. נסה להיכנס למשרד שלך עם מבט ראשוני וטרי כאילו מעולם לא ביקרת בו בעבר. זה יכול לעזור לך ,לשים את עצמך בעמדה טובה יותר כדי לקבל החלטות עיצוביות אמיצות ו"מחוץ לקופסא".

כתיבת תגובה